Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2013 09:44 - Косата
Автор: teenxrocks Категория: Забавление   
Прочетен: 501 Коментари: 0 Гласове:
1



 Хмм, и отново съм болна! Леле, каква ирония Хахаха! Да, тъпо.
Изгледах доста неща днес в Youtube и са главно с любимите ми ютюбъри. Като към предишните добавих Zoella, PointlessBlog, Casper Lee, Marcus Butler, Louise и цялата компания от Лондон! Хехе, влюбена съм в Каспър! хД
Така, да се върнем на темата. Косата. За всяко момиче тя е важна част от външния вид. Но и момчетата не остават по-назад!
Един мой приятел има невероятна коса и веднъж бях у тях и, за бога!, отне му точно 17 минути да си я оправи! И чак тогава излязохме. О, колко му се подигравах за това! ....
В момента съм с "Messy Ponytail". Обичам да правя бързи прически, защото попринцип спя до късно.
Най-много ми хареса това на Зои: 
http://www.youtube.com/watch?v=my3Bfd6qYrs
Но се подразбира защо (един от любимите Ютюбъри ^^)

Помня, веднъж си напрвих първата прическа и веднага се влюбих в нея. Този клип е за дъждовни дни :)) 
http://www.youtube.com/watch?v=LNvrcWgH6eE

Тук има за къси коси някъде до раменете. Не съм ги пробвала, защото обичам моята коса да е дълга, но ми се струват хубави и лесни: 
http://www.youtube.com/watch?v=RiMhij_J3c8

ИДВА РЕД НА МОМЧЕТАТА!

Който е фен на One Direction (или поне на косите им) е на точното място.
Много харесвам ютюбъра, който прави тези видеота! Забавен е



Гласувай:
1



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: teenxrocks
Категория: Забавление
Прочетен: 17628
Постинги: 7
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031