Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2013 00:40 - Досадното учене
Автор: teenxrocks Категория: Забавление   
Прочетен: 646 Коментари: 0 Гласове:
0



 Здравейте, мили хора!
Днес реших да пиша за една тема, по която много (ама наистина много) ученици или студенти или изобщо всеки, който учи, се занимава с нея.
Какво е ученето? Това е приемането на нови знания.
Знам, че всичко това е досадно. Самата аз трябаше да уча по 4-5 урока по история, химия, физика и биология наведнъж, защото бях отсъствала от училище. Кофти работа -.-
И ми беше наистина супер досадно и за съжаление нищо не помня!
Със сигурност ви е познато това отегчаващо чувство, при което се опитвате да запомните нещо, но то просто не иска да влезе в главата ви. Това означава, че това което се опитвате да назубрите не ви е по вкуса и просто не можете.
Мисля, че достатъчно разясних това нещо. Сега да пристъпя към разни нещица, които сигурно много от вас го прилагат и т.н.

Когато уча по някой предмет аз си изваждам ключовите неща в него като подчертавам. По принцип за трудните ми предмети като физика и химия съм си купила мои учебници, за да мога да си подчертавам цветно и това да ми се набива в очите после като преговарям и да ми е лесно.

Използвала съм и друг начин. По география си имам една тетрадка и в нея си пиша най-важното, защото уроците ми по гегр. са по 3-4 страници. 

И още един начин. Хващам се сериозно и тъй като не мога понякога без шум си пускам 4-те сезона на Вивалди. Помага ми да се концентрирам. Или някаква друга музика, но без да се разсейвам от нея. Тя просто ми служи за страничен шум. И така за тези 45 мин. Вивалди аз съм си написала задачите по математика, които хич не са малко.

При мен има дни, в които хич не ми се учи. Например навън вали дъжд, а утре е само сряда и трябва да си науча. В моята стая има пердета. Аз ги дърпам, за да не се приспя от това и си пускам музика, която заглушава ритмичното тропане. Тогава сядам да си науча.

Надявам се да съм била полезна!
И не забравяйте да ми пишете, ако искате да пиша за някоя специална тема. Мейл: morocks@abv.bg

Xoxo MoRocks xxxxx



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: teenxrocks
Категория: Забавление
Прочетен: 17688
Постинги: 7
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930