Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2013 23:22 - Подаръци
Автор: teenxrocks Категория: Забавление   
Прочетен: 746 Коментари: 0 Гласове:
0



 Hello ma crazy people!
Здравейте!
Днес реших да говоря за подаръци, защото вчера беше рождения ми ден и съм супер happy! Получих наистина много подаръци! И познайте какво бяха главно! Книги -.- Представяте ли си?! Да, аз съм зубърчето на класа и всички ми подаряваха книги. Искрено съм благодарна на тези, които не го направиха и съм направо влюбена в тези, които ми дадоха подаръка в паричен формат, if you understand me.

Какъв би бил идеалният подарък за него! 
Повярвайте ми, много обвързани момичета се чудят какво да му подарят на някой специален празник. Аз съм необвързана и не ми се налага да мисля за такива неща в
момента Юпии! Но има и обвързани дами, които се чудят, затова излагам своите идеи.

Веднъж на един мой приятел подарих цяла козметика за мъже. Той супер много се зарадва, но да кажем, че си беше такъв. -.-
Подарявала съм и футболна топка. Може да подарите всякакви guy"s stuff на момчетата ше ги харесат, ако ценят любимия човек.

И тук идва момента на истината! Всеки човек е различен, с различни предпочитания и вкусове. Може да не обича спорта и ако му подарите футболна топка представете си колко неловко ще е ъхх.

Какъв би бил идеалният подарък за нея!
Окей, не съм излизала с момичета, да знаете, но подарявам подаръци на моите приятелки. Най-често подарявам дрехи, някоя интересна книга, може чаши, козметика! don"t forget it.

The moment of truth. Всяко момиче е различно. Обича едно и мрази друго. Но предполагам, че ако се подари коплект чаши, или изкуствени цветя, ще ги хареса. Подарявали са ми, аз подарявам и всички харесват това. ^^

And for all!
Ако не сте гаджета с другия съвсем спокойно може да му подарите пари, ако не знаете какво да му дадете. Вече с моите спестени и тези от рождения ми ден спестих толкова колкото за един Notebook Toshiba! Yeah babe! Ще се оредя и с лаптоп след още няколко месеца :дд

Important!!!
Таа, направих си мейл, ако искате да ми пишете. Може да ми давате идеи за теми. It will be cool! ^^ Ето го: morocks@abv.bg
Xoxo MoRocks xx



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: teenxrocks
Категория: Забавление
Прочетен: 17709
Постинги: 7
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930